loading...
شب فان،تیتراژ،دانلود ترانه،اس ام اس،فان کده،عاشقانه ها
shabfun بازدید : 177 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

۱۰مساله اساسی در یک رابطه جنسی

۱-رابطه جنسی یکی از ابعاد ارتباطی بین زن و مرد می باشد( بعد اقتصادی،بعد عاطفی ، بعد فکری، بعدجنسی) و رابطه جنسی مساله عجیب و غریب و چندش آوری نیست که خانواده ها نسبت به آن بی توجه باشند. متاسفانه بسیاری از خانواده ها در آموزش مسئله رابطه جنسی به فرزندان خود کوتاهی می کنند.

۲- خانمها توجه کنند رابطه جنسی یک قسمت از رابطه زن و مرد هست و قسمت شروع هم می باشد پس راجع به آن واقع بین باشیم.آقایان هم توجه کنند که رابطه جنسی تنها رابطه بین زن و مرد نیست.


۳- رابطه جنسی یک رفتار است ولی پانتومیم نیست و ما باید در  رابطه جنسی هم، از کلام و بیان استفاده کنیم و به طرف مقابلمان بگوییم و از او بشنویم که ما برای یک رابطه جنسی لذت بخش به چه چیزی نیاز داریم.

 

4-باورهای غلط را در مورد رابطه جنسی که از بچگی در ذهن ما نقش بسته با مطالب جدید علمی عوض کرده و رابطه جنسی لذت بخش را به رابطه جنسی خرافاتی تبدیل نکنیم.


(بقیه در ادامه مطلب)

shabfun بازدید : 214 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (0)



دانستنی های بعد ازدواج

آموزش روابط جنسی

خواسته های جنسی مردان
انتقاد از خانم ها بسیار مشکل است. شما چگونه می توانید بدون ایجاد عکس العمل بدی در شریک جنسیتان ، خواسته های جنسی خود را با او در میان بگذارید؟هرچند این امر هرگز بطور کامل تحقق نمی یابد ولی شما به کمک روان شناسی می توانید تقاضاهای جنسی خود را بدون جریحه دار کردن احساساتش، با وی مطرح کنید و یا این که از رفتار جنسی او انتقاد نمایید.

در اینجا به برخی از شایعترین مشکلات مردها و راه برطرف کردن آن ها اشاره شده است:
۱- پیش قدم نشدن زن برای رابطه جنسی
برای او یک داستانی ( فانتزی) را تعریف کنید که اشاره کند او رابطه جنسی را شروع کرده است و جزئیات تحریک خودتان توسط او را برایش شرح دهید.


مطالب بیشتر در ادامه مطلب....

shabfun بازدید : 131 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (0)



اهمیت رابطه جنسی در سنین بالا

دانستنی های بعد ازدواج

امروزه میانگین عمر در بسیاری از کشورها در حال افزایش است، بنابراین پژوهشگران هم بیش از پیش به تحقیقات دوران سالمندی می پردازند. تا همین اواخر، پژوهش‌ در زمینه سالمندی به طور عمده به بیماری‌هایی مانند دیابت، بیماری‌های قلبی، زوال عقل، آرتروز، بیماری های پروستات، و مانند اینها محدود می‌شد اما اخیرا محققان دامنه بررسی‌های خود را گسترش داده‌ و به مسایل دیگری هم پرداخته‌اند. مساله فعالیت جنسی در دوران سالمندی یکی از همین موارد است.

مطالب بیشتر در ادامه مطلب....

shabfun بازدید : 230 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (0)



ماساژ دادن قبل از روابط جنسی

روابط جنسی

ماساژ علاوه بر رفع خستگی و خاصیت های درمانی ، از لحاظ روحی برای زن بسیار خوشایند بوده و برای شروع رابطه ی جنسی بسیار مناسب است.

زن به محض تماس دست یک مرد با خود احساس لذت و شعفی را در تمام بدن خود حس می کند. ماساژ دادن و لمس کمر و نقاط بدن او عموماً یک حالت خلسه روحی برای زن بوجود می آورد که این حالت براحتی ارضا کننده روح وی می باشد و دیگر نیازی نیست که شما از رابطه فیزیکی استفاده کنید و خودتان را خسته کنید.


مطالب بیشتر در ادامه مطلب...

shabfun بازدید : 152 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (0)



روابط زناشویی

چگونگی کنترل رابطه جنسی

بسیاری از زوجهای جوان به دلیل عدم آشنایی و در پاره ای از موارد نبود آگاهی کافی درباره نحوه برخورد با روابط عاطفی و زناشویی بین همسران ، با مشکلاتی مواجه هستند، که متاسفانه این مشکلات در برخی از موارد تبدیل به بحران های خانوادگی می گرد که آثار آن در معضلاتی همچون افزایش آمار طلاق در جامعه ، تنوع طلبی جنسی و.... قابل مشاهده می باشد.با هدف پیش گیری از ایجاد این گونه مشکلات و با احترام به حریم خانواده ، جهت افزایش دانایی زوجهای جوان و کمک به بهبود واستحکام روابط همسران اقدام به تهیه و ارائه مطلب زیر نموده ایم.


مطالب بیشتر در ادامه مطلب...

shabfun بازدید : 111 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (0)



روابط زناشویی


آیا بعد از نزدیکی سردرد دارید؟

بررسی علل سردرد بعد از رابطه جنسی
در مورد سردرد های بعد از رابطه جنسی باید گفت علل مختلفی باعث بروز آنها می شود. برخی از سردرد ها ناشی از فشاری است که در حین نزدیکی به گردن و عضلات نگهدارنده گردن و پس سر وارد می شود. برخی ناشی از باز شدن عروق خونی مغز و افزایش جریان خون مغز هستند.

برای خواندن کامل مطلب به ادامه مطلب مراجعه کنید...

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1077
  • کل نظرات : 106
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 1473
  • آی پی امروز : 143
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 217
  • باردید دیروز : 243
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,176
  • بازدید ماه : 6,445
  • بازدید سال : 40,063
  • بازدید کلی : 1,397,565
  • کدهای اختصاصی
    عاشقانه،مطالب عاشقانه،جملات عاشقانه،متن های عاشقانه،جملات جدیدعاشقانه،مطالب زیبای عاشقانه،دانلود تیتراژ،دانلود،دانلود بازی،دانلود بازی های جدید،دنلودفوتبال 2014،فیفا2014،دانلودستان،عکس عاشقانه,تصاویر عاشقانه,+18,عاشقانه ها قالب وبلاگ

    گالری عکس
    دریافت همین آهنگ