loading...
شب فان،تیتراژ،دانلود ترانه،اس ام اس،فان کده،عاشقانه ها
shabfun بازدید : 72 دوشنبه 05 آبان 1393 نظرات (0)



تنها تنهایی است که بی تو به من می آید …
.
.
و تو هیچگاه نخواهی فهمید که من با یاد همان دقایقی که کنار هم بودیم ، سال هایی را که بی تو گذشت زنده مانده ام !

.

سایت عاشقانه شب فان

shabfun.ir

.
قشنگترین اتفاق ذهنم حادثه ی شنیدن صدای تو بود …
چقدر تنهایم وقتی گاهی کم می شوی …

.

سایت عاشقانه شب فان

shabfun.ir


.
اونکه میخواست منو بفهمه نتونست !
اونکه میتونست بفهمه نخواست !
این شد که “تنهایی” تمام قد منو بلعید !!!

.

سایت عاشقانه شب فان

shabfun.ir


.
فلسفه ی تنهایی را هرچقدر هم خوب ببافند ، بی قواره بر تن آدم زار می زند …
.
.
دهان تنهائیم آب می افتد برای یک قطره بودنت !

.
.
تنهایی قشنگتریـن و بی منت ترین حس دنیاست چون برای داشتنش نیاز به هیچکس نداری …

.
.
زندگی پر است از گره هایی که تو آن را نبسته ای اما باید تمام آنها را به تنهایی باز کنی ، تنهای تنها …
.
.
“من” یک نقطه دارد ؛ من تنها هستم !
“تو” دو نقطه دارد پس تنها نیستی !!!

.

سایت عاشقانه شب فان

shabfun.ir


.
تنهایی یعنی همیشه سر به سر شیشه میگذارم و اشکهایم جاری میشوند بر سینه ی پنجره …

.

سایت عاشقانه شب فان

shabfun.ir


.
دنیا تنهایی های زیادی داره اما تنهایی من دنیایی داره …


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1077
  • کل نظرات : 106
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 1473
  • آی پی امروز : 164
  • آی پی دیروز : 87
  • بازدید امروز : 184
  • باردید دیروز : 142
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 326
  • بازدید ماه : 7,278
  • بازدید سال : 40,896
  • بازدید کلی : 1,398,398
  • کدهای اختصاصی
    عاشقانه،مطالب عاشقانه،جملات عاشقانه،متن های عاشقانه،جملات جدیدعاشقانه،مطالب زیبای عاشقانه،دانلود تیتراژ،دانلود،دانلود بازی،دانلود بازی های جدید،دنلودفوتبال 2014،فیفا2014،دانلودستان،عکس عاشقانه,تصاویر عاشقانه,+18,عاشقانه ها قالب وبلاگ

    گالری عکس
    دریافت همین آهنگ