loading...
شب فان،تیتراژ،دانلود ترانه،اس ام اس،فان کده،عاشقانه ها
shabfun بازدید : 340 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (0)





تصاویر عاشقانه


 

چگونه بگذرم از عشق، از دلبستگی هایم؟

چگونه می روی با اینکه میدانی چه تنهایم؟

خداحافظ، بدون تو گمان کردی که می مانم

.

.

این قصه هم رسیده به پایان خداحافظ

جان من شما و خاطره هامان خداحافظ

من میروم بدون تو اما دعایم کن

در اولین تراوش باران خداحافظ…

.

.

 

خداحافظ برای تو چه آسان بود

ولی قلب من از این واژه لرزان بود

خداحافظ برای تو رهایی داشت

برای من غم تلخ جدایی داشت…

.

.

طعم خیس اندوه و اتفاق افتاده

یک آه…! خداحافظ یک فاجعه ی ساده

خالی شدم از رویا ، حسی منو از من برده

یه سایه شبیه من ، پشت پنجره مرده…

.

.

ای که از اول جاده به سکوت شدی گرفتار

منو از خاطره کم کن، تا ابد خدانگهدار…

.

.

بودن ها را قدر بدانیم

بخدا “نبودن ها” همین نزدیکیست…

.

.

اگه میدونستی قطره ی بارون هنگام جدا شدن از ابر چه حسی داشت

اگه میدونستی یه بندر هنگام رفتن کشتی ها چه تنها میشد

اگه میدونستی درخت کاج هنگام پر کشیدن پرنده ها چقدر غمگین میشه

اگه میدونستی با رفتنت چه آتیشی به جونم کشیدی…

اینقدر راحت نمیگفتی : خداحافظ…

.

.

 

شبیه برگ پاییزی ، پس از تو قسمت بادم

خداحافظ ، ولی هرگز نخواهی رفت از یادم

خداحافظ ، و این یعنی در اندوه تو می میرم

در این تنهایی مطلق ، که می بندد به زنجیرم

.

.

خداحافظ ، تو ای همپای شب های غزل خوانی

خداحافظ ، به پایان آمد این دیدار پنهانی

خداحافظ ، بدون تو گمان کردی که می مانم

خداحافظ ، بدون من یقین دارم که می مانی

.

.

حالا که رفتنی شده ای طبق گفته ات

باشد، قبول… لااقل این را بدان:

آهن قراضه ای که چنان گرم گرم گرم

در سینه می تپید،

دلم بود…

نا مهربان… خداحافظ

.

.

روزی صد بار با هم خداحافظی کردیم اما افسوس معنای

خداحافظی را زمانی فهمیدم که تو را به خدا سپردم…

.

.

خداحافظ ای قصه ی عاشقانه

خداحافظ ای آبی روشن دل

خداحافظ ای عطر شعر شبانه

خداحافظ ای همنشین همیشه

خداحافظ ای داغ بر دل نشسته

تو تنها نمی مانی ای مانده بی من

تو را می سپارم به دل های خسته

.

.

پرستو ها چرا پرواز کردید

جدایی را شما آغاز کردید

خوشا آنانکه دلداری ندارند

به عشقو عاشقی کاری ندارند

خداحافظ برای تو  رهایی

برای من فقط درد جدایی

خداحافظ برای تو چه آسان

ولی قلبم ز واژه اش چه سوزان

خداحافظ

.

.

خدانگهدار عزیزم اما نمیشه باورم

توی چشام نگاه نکنی این لحظه های آخرم

آخه چطور دلم بیاد

چشماتو گریون ببینم…

.

.

میرم ولی این و بدون چشم انتظارت میشینم

میرم ولی گریه نکن نذار از عشقت بمیرم

.

.

می‌روم شاید کمی حال شما بهتر شود

می‌گذارم با خیالت روزگارم سر شود

خدا حافظ برای همیشه

.

.

هنوز نیامده خداحافظ؟

تقصیر تو نیست همیشه همین گونه بوده

برو اما من پشت سرت دست که نه

دل تکان میدهم…

.

.

منو ببخش تنهام نزار برای آخرین بار

تنهام نزار بی من نرو، نگو خدانگهدار

.

.

روزی صد بار با هم خداحافظی می کردیم اما افسوس!

معنای خداحافظی را زمانی فهمیدم که تو را به خدا سپردم

.

.

خداحافظ گل مریم گل مظلوم و پر دردم

نشد با این تن زخمی به آغوش تو برگردم

نشد تا بغض چشمات رو به خواب قصه بسپارم

از این فصل سکوت و شرم غم بارون رو بردار


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1077
  • کل نظرات : 106
  • افراد آنلاین : 121
  • تعداد اعضا : 1473
  • آی پی امروز : 296
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,055
  • باردید دیروز : 163
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,138
  • بازدید ماه : 9,170
  • بازدید سال : 52,566
  • بازدید کلی : 1,410,068
  • کدهای اختصاصی
    عاشقانه،مطالب عاشقانه،جملات عاشقانه،متن های عاشقانه،جملات جدیدعاشقانه،مطالب زیبای عاشقانه،دانلود تیتراژ،دانلود،دانلود بازی،دانلود بازی های جدید،دنلودفوتبال 2014،فیفا2014،دانلودستان،عکس عاشقانه,تصاویر عاشقانه,+18,عاشقانه ها قالب وبلاگ

    گالری عکس
    دریافت همین آهنگ