loading...
شب فان،تیتراژ،دانلود ترانه،اس ام اس،فان کده،عاشقانه ها
shabfun بازدید : 625 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (1)




اس ام اس تیکه دار


 

دستگاه مشترک مورد نظر
 
از دست دوستت دارم های دروغ تو خاموش است
 
لطفا دیگر تنهایش بگذار
 
 
 
عزیزم !
دیگر حتی نمی خواهم آرزویت باشم
آرزو می کنم او آرزوی تو باشد
آرزوی او دیگری …
 
 
 
 
 
پراید شد ۲۰ میلیون
 
ولی تو همون ۲ زاری که بودی موندی

 

 

 

گاهی وقتا لازمه از گوشیمون بشنویم

مشترک مورد نظر آدم نمی باشد
قطع کن !
 
 
 
 
وقتی داشتی می رفتی
گفتی دیگه هیچ کس رو مثه من نمی تونی پیدا کنی
توی دلم گفتم : اتفاقا خوبیش همینه
 
 
 
 
از فردا بیشتر مراقب باش
تقاص اشک های امشب من سنگین تراز تمام روزهایی است
که عاشقانه گریه کردم
 
 
 
فرق سرت می دونی کجاست ؟
دوست داشتنت دقیقا بخوره همونجا
 
 
 
 
مشکل از خود ماست
واسه کسی که یه قدم واسمون برمی داره
دو کیلومتر می دویم
 
 
 
 
یه رابطه عاشقانه فقط مخصوص دو نفره
ولی بعضی از احمق ها شمارش هم بلد نیستن …
 
 
 
 
تمام غصه های که برایت خوردم بالا آوردم
طعم بیهودگی می داد …
 
 
 
 
زمانی آرزوی هر روز دیدنت را داشتم
اما هر روز ندیدنت آرزوی امروز من است  …
 
 
 
 
بعضیا کات مات حالیشون نیست
فقط دوست دارن بازی کنن
 
 
 
 
شاید با دروغ هایت مثل شب آرام باشی
 
اما برای من مثل روز روشنی
 
 
 
 
 
فرقی نمی کنه که به یه دو پا زیادی جَو بدین
 
یا به یه چهار پا زیادی جُو بدین
 
به هر حال از هر دوشون جفتک می خورین
 
 
 
 
احـتــرام برای بعضــیـــا بیــشتر
 
از کـــراک و شیــشــه تـــوهــم مـیـاره
 
 
 
 
یه سری فکر میکنن شاخی هستن برا خودشون
 
عزیزم تو موی زایدی ، باید بری تو سطل زباله
 
 
 
 
سوختنم را دیدی و خندیدی
 
خنده ات را دیدم و سوختم
 
خنده هایم را خواهی دید
 
دیدارِ ما به وقت سوختنت
 
 
 
 
اولا فکر می کردم من تنها کلید خوشبختی هستم
 
که به در قلب تو خوردم
 
اما الان که نگاه می کنم می بینم
 
.قلب تو به هر کلیدی می خوره

 

 


ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط beni در تاریخ 1392/08/04 و 12:03 دقیقه ارسال شده است

afariiiiiiiiiiinشکلکشکلک
پاسخ : ممنوووووووووووووون


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1077
  • کل نظرات : 106
  • افراد آنلاین : 121
  • تعداد اعضا : 1473
  • آی پی امروز : 286
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 769
  • باردید دیروز : 163
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,852
  • بازدید ماه : 8,884
  • بازدید سال : 52,280
  • بازدید کلی : 1,409,782
  • کدهای اختصاصی
    عاشقانه،مطالب عاشقانه،جملات عاشقانه،متن های عاشقانه،جملات جدیدعاشقانه،مطالب زیبای عاشقانه،دانلود تیتراژ،دانلود،دانلود بازی،دانلود بازی های جدید،دنلودفوتبال 2014،فیفا2014،دانلودستان،عکس عاشقانه,تصاویر عاشقانه,+18,عاشقانه ها قالب وبلاگ

    گالری عکس
    دریافت همین آهنگ