loading...
شب فان،تیتراژ،دانلود ترانه،اس ام اس،فان کده،عاشقانه ها
amirho3ein بازدید : 120 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)

جوک دوستانه جدبد

جوک دوستانه جدید | شب فان




بچه بودم ، هروقت بابام پشت فرمون مینشست ، واسم سوال بود که
چرا به ملت فحش میده
از وقتی گواهی نامه گرفتم ، واسم سوال شده که چرا اینقد کم فحش میداد ؟

**************

میگم فقط من این جوریم یا شما هم وقتی که تو فکر خودتونید تو حرفایی که با خودتون می زنید سوتی می دیدو بعدش به سوتی تون بلند می خندید و بقیه به چشم بیمار روانی بهتون نگاه می کنن یا فقط من اینجوریم؟

**************

سـاعـت 3 شـب بـه دوسـتـم اس ام اس دادم گـفـتـم: مـیـدونـی جـریـان چـیـه…..
جـواب داد گـفـت: نـه…..
گـفـتـم: واقـعـا نـمـیـدونـی…..
گـفـت: نـه خـب نـمـیـدونـم بـگـو…..
گـفـتـم: مـقـدار الـکـتریـسـیـتـه ای کـه از مـدار عـبـور مـیـکـنـه رو مـیـگـن جـریـان…..

یـه هـفـتـه اس مـنـو مـیـبـیـنـه فـحـشـم مـیـده خـب مـگـه دروغ گـفـتـم…..

**************

زمان ما خودکار بغل دستی که میوفتاد زمین دستمون هم که نمیرسید برش داریم، لااقل فیگور کمک کردن میگرفتیم خم میشدیم..
دیروز تو دانشگاه موبایلم رو به زور از زیر پای دختره درآوردم. تازه کلی هم مجبور شدم عذر خواهی کنم…. کصافط میگفت کفشمو موبایلی کردی….

**************

بابا خدا پدر مادر مزاحم تلفنی های دهه شصت . هفتادو بیامرزه. این ایرانسل روی همشونو سفید کرده، دست همشونو از پشت بسته! کم کم داره تو مسائل خصوصی منم دخالت میکنه! یه هفته است بهم گیر داده میگه اگه سیم کارت اضافی داری بده به دوستت!!!!!!

**************

فکرشو بکن یکی از دغدغه فکری دخترا رنگ ناخنشونه!
اونوقت من میخوام برم بیرون فقط چک میکنم خشتکم پاره نباشه یه وقت!

**************

من اکثرا کارای مهمی که باید انجام بدمو توو گوشیم چکیدشو سیو میکنم تا یادم نره *_*
مثلن : سفره.سوشیر o_O
الان این بد جــــــــــور روو مخمه هر چی فک میکنم یادم نمیاد ینی چی ^_^
کار خیلی خیلی مهمی م به نظر میاد ولی خداییش یادم نمیاد :-”

**************

آدمها سه دسته هستن
1.اونایی که می پرسن چقدرحقوق میگیری
2. اونایی که میپرسن چرا تا حالا زن نگرفتی
3.انسانها (این اخری نسلش رو به انقراضه)

**************

یـه وقــتـایِی لازمــه آدم انــقــد گـریـه کـنـه تا کـبـود شـه
بـعـد بـیـفـتـه بـخـوابـه،تا مـغـزش ریـسـت شــه
و فـرداش دوبـاره با حـال خــــــــوش بـیـدار شـه
دیفــــــــونه خودتـــونید خخخ

**************

عاقا(بیسوادم خودتی)ملت انقدربی جنبه؟
برگشته میگه نقاش نیستم ولی بی تو درد میکشم!
منم گفتم:باشه فقط خوب رنگش کن ازخط نزنی بیرون!!
بلاکم کرد کصافططط!چرا؟
مگه چیزبدی گفتم؟خخخ

**************

یارو تو آواتارش نوشته “من از اون دسته آدمای رکم ک رد داده مخم”
من ک رفتم لوله بخاریو بزارم تو سطل آب!


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1077
  • کل نظرات : 106
  • افراد آنلاین : 43
  • تعداد اعضا : 1473
  • آی پی امروز : 81
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 100
  • باردید دیروز : 163
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,183
  • بازدید ماه : 8,215
  • بازدید سال : 51,611
  • بازدید کلی : 1,409,113
  • کدهای اختصاصی
    عاشقانه،مطالب عاشقانه،جملات عاشقانه،متن های عاشقانه،جملات جدیدعاشقانه،مطالب زیبای عاشقانه،دانلود تیتراژ،دانلود،دانلود بازی،دانلود بازی های جدید،دنلودفوتبال 2014،فیفا2014،دانلودستان،عکس عاشقانه,تصاویر عاشقانه,+18,عاشقانه ها قالب وبلاگ

    گالری عکس
    دریافت همین آهنگ