loading...
شب فان،تیتراژ،دانلود ترانه،اس ام اس،فان کده،عاشقانه ها
shabfun بازدید : 104 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)






اس ام اس عاشقانه93

اس ام اس ،اس ام اس عاشقانه 93،اس ام اس جدیدعاشقانه،اس عاشقانه،پیامک عاشقانه،اس ام اس های رومانتیک عاشقانه

اس ام اس عاشقانه 93
اس ام اس عاشقانه
اس ام اس عاشقانه93

از یک گوشه ی اتاق به گوشه ی دیگر سفر می کند ، تمام فاصله اش تا من همیشه همین قدر است . . .
تنهایی . . .
.

.

اس ام اس عاشقانه 93
اس ام اس عاشقانه
اس ام اس عاشقانه93

.
.


  بخوان مرا خط به خط
معنایم کن واژه به واژه ، حرف به حرف
تمام بغض هایم ، اشک هایم ، نگفته هایم را مرهم باش که من از برم این قصه ی تنهایی را . . .

.
.

.

اس ام اس عاشقانه 93


اس ام اس عاشقانه


اس ام اس عاشقانه93


.
.عاشق که می شی هم حسود می شی ، هم خودخواه !
هم دیوونه ، هم تنها !



اس ام اس عاشقانه 93
اس ام اس عاشقانه
اس ام اس عاشقانه93


بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب....


هرکس به میزانی که “تنهایی” نیاز دارد عظمت دارد و بی نیاز تر است
.
.

اس ام اس عاشقانه 93
اس ام اس عاشقانه
اس ام اس عاشقانه93


.
.
رفتی و ندیدی که چه محشر کردم ، با اشک تمام کوچه را تر کردم
وقتی که شکست بغض تنهایی من ، وابستگی ام را به تو باور کردم . . .
.
.

اس ام اس عاشقانه 93


اس ام اس عاشقانه


اس ام اس عاشقانه93


.
.
من آن گلبرگ مغرورم نمیمیرم ز بی آبی
ولی بی دوست میمیرم در این مرداب تنهایی
.
.

اس ام اس عاشقانه 93


اس ام اس عاشقانه


اس ام اس عاشقانه93


.
.
وصال در عشق بس چه دارد حیرانی ، من نگویم رسیدم به وصال
اما دیده ام ناله ی عاشقی در تنهایی ، گریان سخن می گفت ،
می کرد حق حق و بی تابی ، ای کاش می شد اینگونه عاشق شد

.
.

اس ام اس عاشقانه 93
اس ام اس عاشقانه
اس ام اس عاشقانه93

.
.
آهنگ زنگ من روی موبایلت با بقیه فرق داشت ولی آهنگ زنگت رو موبایلم مثل بقیه بود

تو به خاطر اینکه بفهمی منم و من به خاطر اینکه فکر کنم تویی…
.
.

اس ام اس عاشقانه 93


اس ام اس عاشقانه


اس ام اس عاشقانه93


.
.
آهنگ ها تنهایی را تسکین می دهند اما تسکین تنهایی تسکین درد نیست
.
.

اس ام اس عاشقانه 93


اس ام اس عاشقانه


اس ام اس عاشقانه93


.
.

برهنه می آئیم ، برهنه می بوسیم ، برهنه می میریم
با این همه عریانی ، هنوز قلب هیچکس پیدا نیست
.
.

اس ام اس عاشقانه 93


اس ام اس عاشقانه


اس ام اس عاشقانه93


.
.

آشفتگی من از این نیست که تو به من دروغ گفته‌ای ،

از این آشفته‌ام که دیگر نمی‌توانم تو را باور کنم …
.
.

اس ام اس عاشقانه 93


اس ام اس عاشقانه


اس ام اس عاشقانه93


.
.

چشم هایم را به بیمارستان می برم…
نمی دانم چه مرگشان شده!
هر شب در خواب جایشان را خیس می کنند…
.
.

اس ام اس عاشقانه 93


اس ام اس عاشقانه


اس ام اس عاشقانه93


.
.

نقاش نیستم ، ولی دلم برایت پر می کشد…
.
.

اس ام اس عاشقانه 93


اس ام اس عاشقانه


اس ام اس عاشقانه93


.

من حسرت دیدار تو دارم به که گویم / از بهر تو من ابر بهارم به که گویم

غیر از تو کسی را به خدا دوست ندارم / از نرگس چشم تو خمارم به که گویم .
.
.

اس ام اس عاشقانه 93


اس ام اس عاشقانه


اس ام اس عاشقانه93


.
.
همیشه سکوتم به معنای پیروزی تو نیست

گاهی سکوت می کنم تا بفهمی چه بی صدا باختی  . . .
.
.

اس ام اس عاشقانه 93


اس ام اس عاشقانه


اس ام اس عاشقانه93


.
.

به سلامتی هرکس که دلش از یکی خونه!

به سلامتی هرکس که دلش از یکی دوره!

به سلامتی اون کسی که دردامو میدونه!

به سلامتی اون کسی که میدونه ولی همیشه ساکت می مونه!
.
.

اس ام اس عاشقانه 93


اس ام اس عاشقانه


اس ام اس عاشقانه93


.
.

درنگی کن در آغوشم که امشب

فروزانست بزم عشق دیرین

نمی خوابیم و می نوشیم تا صبح

ز جام بوسه ها ، بس راز شیرین . .
.
.

اس ام اس عاشقانه 93


اس ام اس عاشقانه


اس ام اس عاشقانه93


.
.

تو بی من تنگدل، من بی تو دل تنگ / جدایی بین ما فرسنگ فرسنگ

فلک دوری به یاران می پذیرد / به خورشیدش بماند داغ این ننگ . . .
.
.

اس ام اس عاشقانه 93


اس ام اس عاشقانه


اس ام اس عاشقانه93


.
.
قاصد که ازو به من خبر هیچ نگفت

گفتم که: تو را یار مگر هیچ نگفت؟

گفتا که: چرا، بگفتم آن گفته بگو

آهی به لب آورد و دگر هیچ نگفت . . .
.
.

اس ام اس عاشقانه 93


اس ام اس عاشقانه


اس ام اس عاشقانه93


.
.
گر نخل وفا بر ندهد، چشم تری هست / تا ریشه در آب است، امید ثمری هست

آن دل که پریشان شود از ناله ی بلبل / در دامنش آویز که با وی خبری است . . .




ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1077
  • کل نظرات : 106
  • افراد آنلاین : 53
  • تعداد اعضا : 1473
  • آی پی امروز : 151
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 217
  • باردید دیروز : 163
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,300
  • بازدید ماه : 8,332
  • بازدید سال : 51,728
  • بازدید کلی : 1,409,230
  • کدهای اختصاصی
    عاشقانه،مطالب عاشقانه،جملات عاشقانه،متن های عاشقانه،جملات جدیدعاشقانه،مطالب زیبای عاشقانه،دانلود تیتراژ،دانلود،دانلود بازی،دانلود بازی های جدید،دنلودفوتبال 2014،فیفا2014،دانلودستان،عکس عاشقانه,تصاویر عاشقانه,+18,عاشقانه ها قالب وبلاگ

    گالری عکس
    دریافت همین آهنگ