loading...
شب فان،تیتراژ،دانلود ترانه،اس ام اس،فان کده،عاشقانه ها
sahand12 بازدید : 74 چهارشنبه 06 فروردین 1393 نظرات (0)
یعقوب یادم داده است ، دلبرت وقتی کنارت نیست

کوری بهتر است از دیدن . . .

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*



هوا هر چقدر هم زمستان باشد ، مهم نیست

تو زیر لباس هایت ، تابستان داری . . .

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*



اینکه دوستم داشته باشی مثل این است که

عابری در پیاده رو ناگهان در آغوشم بگیرد

همین قدر بعید…همین قدر ممکن… !

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*



عاشق شده ام بر تو ! تدبیر چه فرمایی؟

از راهِ صلاح آیم؟ یا از درِ رسوایی؟

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*



یادت باشد

به خوابم آمدی

بیدارم کنی بِبوسمت!

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*



به سلامتی کسی که همیشه آخر اس ام اس هاش اسمشو می نویسه

چون میدونه هیشکی شمارشو Save نکرده

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*



این چیست که چون دلهره افتاده به جانم

حال همه خوب است ، من اما نگرانم

ای عشق ! مرا بیشتر از پیش بمیران

آنقدر که تا دیدن او زنده بمانم

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*



چشمانم را به ابرها قرض می دهم

کافیست عکست را نشانم دهند

خشکسالی چند سال اخیر را جبران خواهم کرد

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*



من رسم دوستی ام مثل نان نیست

که گرمش سر سفره دل باشد

و سردش سهم نمکی

چه گرمای حضورت و چه سرمای نبودنت را دوست دارم

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*



چو قلب شب تاریک تنهایی هایم دوستت دارم

چو بامداد خوش دوستت دارم

به یاد تو و یادهایت شب نشستم بیدار

چه خواب باشم چه بیدار باشم دوستت دارم

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*



کفش ها چه عاشقانه هایی با هم دارند !

یکی که گم شود دیگری محکوم به آوارگیست . . .

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*



او راحت از من گذشت

اگر خدا هم راحت از او بگذرد قیامت را من بپا می کنم . . .

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*



قفس یعنی دهان من

وقتی زبانم روی اسم تو قفل می شود . . .

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*



زمستان سرد نیست

درد است

وقتی دست هایم

تنها خودم را به آغوش می کشند !

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*



در سینمای چهار بُعدی چشمانت

برنده ی هفته سیمرغ بلورینِ بهترین تماشاچی می شوم . . .

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*



فقط یکبار میتوان عاشق شد

بار دوم دیگر خبری از جنسِ اصل نیست . . .

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*



از سرمای زمستان نمی ترسم

وقتی به تو گرم است “دلم” . . .

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*



پشت این بـغض سنـگین … بیدی نشسته

کــــه خیـــال میکرد… بـــا این بـــادهــــا نمیلرزد

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*



دیروز : ما دو تا

امروز : من یکی ولی شما دو تا

فردا : بازم من یکی ولی شما سه تا

غم انگیزه ، نه ؟

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*



وقتی نخواستنت…

آروم بکش کنار …

غم انگیز است اگر تو را نخواهد

مسخره است اگر نفهمی

احمقانه است اگر اصرار کنی . . .

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*



گاهی دلگرمی یک دوست آنقدر معجزه میکند

که انگارخدا در زمین کنار توست . . .

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*



گاهی “دوست داشتن” پنهان بماند قشنگ تر است

دوست داشتن را باید کشف کرد ، درک کرد و از آن لذت برد . . .

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*



چه اشتباه بـزرگیست ، تلخ کردن زندگیمان

برای کسی که در دوری ما

شیرین ترین لحظات زندگیش را سپری میکند . . .

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*



زندگی با تو چه کرد ای عاشق شاعر مگر ؟

کان دل پر آرزو از آرزو بیزار شد

پله ها در پیش رویم یک به یک دیوار شد

زیر هر سقفی که رفتم بر سرم آوار شد

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*



و ا ب س ت گ ی

این جمله بی جان روزی هزار بار جانم را میگیرد !

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*



به سلامتی اون کسی که نگفت من با بقیه فرق دارم

ولی ثابت کرد !

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*



هیچکس بعد هیچکس نمرده

ولی …

خیلیا بعد خیلیا ، دیگه زندگی نکردن . . .

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*



آرزو دارم فقط یکبار سرت را روی سینه ام بگذاری

تا تپش نامنظم قلبم را احساس کنی

ولی از این میترسم که قلبم به احترامت بایستد . . .

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*



از تو گفتن سوزش چشم می آورد

و از تو نگفتن تورم گلو

بگویم یا نگویم

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*



چه حیف شد

دیر فهمیدم برای عاشقی

چرب زبانی کافیست..

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*



تنهایی عار نیست

اتمام حجت است به تمام قلبهای بی درو پیکری که

جز به وقت تنهایی به رویت گشوده نمیشود . . .

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*



آدمها چقدر با هم فرق می کنند

عشق

برای بعضی ها یک دلگرمیست و برای بعضی ها فقط یک سرگرمیست

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*



وقــتی کنـــارمــی

جــــایــی بــرای ِ هیــچ شتـابـی نـیست

مقــــصـد

همـــــین حضــــــور ِ مـــن و تــــوسـت . . .

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*



من نه فرهادم ، نه مجنونم ، نه بیژن ،

من همان عاشقِ ساده دل تنهام که بی تو هیچم . . .

 

 

 نظر بدهید

 
 

یکشنبه 6 بهمن1392

اس ام اس خيانت

در خیالِ دیگری میرفتـــی
و من چه عاشقانه کاسه ی آب پشتت خالی میکردم …

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*

این که هر بار سرت با یکی گرم باشد دلیل بر ارزش ات نیست
آنقدر بی‌ ارزشی که خیلی‌ها اندازه تو هستند . . .

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*

دانه هایی از عشق کاشتم و خوشه هایی از غم برداشتم
خیانت ، تکرار و رویش نفرت . . .

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*

پچ پچ دوستت دارم های تو در گوش او به گوشم میرسد !
بازیچــه ام یا باز بچــه فرضم کرده ای ؟!

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*

شک کرده بـودم کسی بین ماست !
حالا یقین دارم “مـ…ــن” بین دو نفر بودم !
چقدر تفاوت وجود داشت بین واقعیت و طرز فکر من!

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*

تن من زخمی است…
یک خراش کمتر یا بیشتر
چه فرقی دارد…؟!
راحت باش!

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*
جدیداً اسم خیانت شده یه اشتباه …
که باید ببخشی و فراموش کنی وگرنه محکوم میشی به کینه ای بودن!

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*
دیگر بازی بس است !
بیا شمشیرها را کنار بگذاریم ،
دستهایمان را بشوریم و چیزی بخوریم
اما …
چرا دستهای تو خونیست و پشت من می سوزد ؟ . . .

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*
دختر گفت: بشمار پسرک چشمانش را بست
و شروع کرد به شمردن: یک…دو… سه …چهار…..
دخترک رفت پنهان شود
آن طرفتر پسردیگری را دید که گرگم به هوا بازی میکند،
برّه شد و با گرگ رفت
پسرک قصه هنوز می شمارد…

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*

حرفش را ساده گفت: من لایق تو نیستم!
اما نمیدانم خواست لیاقتم را به من یادآوری کند یا خیانت خودش را توجیه!؟!

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*
بوی گند خیانت تمام شهر را گرفته !
مردهای چشم چران
زن های خائن
دخترهای شــ ــهـ ـو تــ ــی
و پسرهای شــ ـهــ ـو تـــ ـی تر!
… پس چه شد … ؟
چیدن یک سیـبـــــــ ـ و اینهمه تقـــاص ؟
بیچاره آدمــــــــــ . . . بیچاره آدمیتــــــــ . . .

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*
کلمات هم بازیچهء من و تو شده اند !
من برایِ تو می نویسم
تو برایِ او می خوانی.. .

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*
ترســو بودی ،
جاده خیانت را برایت تنگ و تاریک و ترسناک کرده ام
امـــا . . .
چه شجـــاع شده ای . . .

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*
۲۰ میدهم ، شاید هم ۲۱ . . !
خیانت را در لباس عشق بازی کردن هنر میخواهد ،
که تو باهنری . . !

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*
هى لعنتى!
بیا باهم بازى کنیم:
تو پاکت های خالی سیگارم را بشمار،
من هم،
“شماره غریبه هاى توى گوشى أت را”

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*
کاش ماه ،
همیشه پشت ابر بماند
نمی خواهم بدانم ،
شب مهتاب ،
بی من چه می کنی . . .

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*
دنیا رو می بینی ؟
حرف حرف میاره ، پول پول میاره ، خواب خواب میاره
ولی محبت خیانت میاره !

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*
کامل شده ای . . .
دیگر به تو نمیــرسد کسی !
چند واحد پاس کرده ای ؟!
چند سال برای خیانت خوانده ای ؟!

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*
آنقدر زیبا عاشق شده ای که آدم لذت میبرد
از این همه خیانت . . .

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*
چقدر پابند بودن سخت است،
وقتی خیانت درب تمام خانه های شهر را میکوبد …

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1077
  • کل نظرات : 106
  • افراد آنلاین : 132
  • تعداد اعضا : 1473
  • آی پی امروز : 287
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 811
  • باردید دیروز : 163
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,894
  • بازدید ماه : 8,926
  • بازدید سال : 52,322
  • بازدید کلی : 1,409,824
  • کدهای اختصاصی
    عاشقانه،مطالب عاشقانه،جملات عاشقانه،متن های عاشقانه،جملات جدیدعاشقانه،مطالب زیبای عاشقانه،دانلود تیتراژ،دانلود،دانلود بازی،دانلود بازی های جدید،دنلودفوتبال 2014،فیفا2014،دانلودستان،عکس عاشقانه,تصاویر عاشقانه,+18,عاشقانه ها قالب وبلاگ

    گالری عکس
    دریافت همین آهنگ