loading...
شب فان،تیتراژ،دانلود ترانه،اس ام اس،فان کده،عاشقانه ها
sahand12 بازدید : 74 چهارشنبه 06 فروردین 1393 نظرات (0)

خیانت واژه ی تلخی ست ، حقیقتی زهرآگین ،

فرود دشنه ، پی در پی ، بر پیکره ی دوستت دارمها ،

هرگز تبرئه ای نیست ، آنکه را که را چنین به کشتن قلب آهنگین عشق برخاست و دلی را که پژمرد . . .

 

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*


اگر کسی یکبار به تو خیانت کرد این اشتباه از اوست ، اگر کسی دوبار به تو خیانت کرد این اشتباه از توست !

( شکسپیر )

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*


چرا فکر می کنی اون بهـت خیانت کـرده ؟!

این تویی کـه بـا انتخاب کـردن و دوست داشتن کسـی که لیاقـتتو نداره به خودت خـیانت کردی . . .

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*


از درد دوست نداشتن هایت گفتم !

خیانت را تجویز کردند !

گویا این آسان ترین راه عاشقی است . . .

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*


نمی بخشمت به خاطر :

تمام خنده هایی که از صورتم گرفتی ،

به خاطر تمام غم هایی که بر صورتم نشاندی ،

نمی بخشمت به خاطر دلی که برایم شکستی ،

به خاطر احساسی که برایم پر پر کردی ،

نمی بخشمت به خاطر زخمی که با خیانت بر وجودم  تا ابد نشاندی . . .

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*


دانه هایی از عشق کاشتم و خوشه هایی از غم برداشتم

خیانت ، تکرار و رویش نفرت . . .

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*


ترکت میکنم ، تا هر سه راحت شویم . . .

من ، تو و رقیبم !

من از قید تو ، او از قید من و تو از قید خیانت . . .

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*


حداقل اگر خیانت کردی و رفتی ، آنقدر انسان باش که بگی خیانت کردم ! نگو تو بد بودی !

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*


در زندگیم به هیچ کس خیانت نکردم ، جز خودم . . . !

پابندی به تو خیانت به خودم بود لعنتی . . . !

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*


تو روزگار رفته ببین چی سهم ما شد . . .

از عاشقی تباهی !

از زندگی مصیبت !

از دوستی شکست و از سادگی خیانت . . .

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*


برای خیانت ، هزار راه هست !

اما هیچ کدام به اندازه تظاهر به دوست داشتن کثیف نیست !

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*


خائن بودن که راحته !

یه کار سخت تر مثلِ وفادار بودن و امتحان کن . . . !

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*


آنان که بودنت را قدر نمی دانند

رفتنت را “نامردی” میخوانند . . .


*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*


اینجا زمین است ، زمین گرد است !

تویی که مرا دور زدی ….. فردا به خودم خواهی رسید !!!!

حال و روزت دیدنیست….

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*


هر روز این عشق یکطرفه را طی میکنم

یکبار هم تو گامی بدین سو بردار

نترس

جریمه اش با من !

 

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*


“دوستت دارم” را برای هر دویمان فرستادی

هم من ، هم او

خیانت میکردی یا عدالت ؟

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*



اون لحظه که گفتی : یکی بهتر از تورو پیدا کردم

یاد اون روزایی افتادم که به ۱۰۰ تا بهتر از تو گفتم من بهترینو دارم . . .

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*



باران همیشه می بارد، اما مردم ستاره را بیشتر دوست دارند.

نامردیست آن همه اشک را به یک چشمک فروختن . . .

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*



یک تلنگر هم کافی بود برای اینکه بشکنم

به هر حال ممنون از مشتت . . .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1077
  • کل نظرات : 106
  • افراد آنلاین : 119
  • تعداد اعضا : 1473
  • آی پی امروز : 296
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,046
  • باردید دیروز : 163
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,129
  • بازدید ماه : 9,161
  • بازدید سال : 52,557
  • بازدید کلی : 1,410,059
  • کدهای اختصاصی
    عاشقانه،مطالب عاشقانه،جملات عاشقانه،متن های عاشقانه،جملات جدیدعاشقانه،مطالب زیبای عاشقانه،دانلود تیتراژ،دانلود،دانلود بازی،دانلود بازی های جدید،دنلودفوتبال 2014،فیفا2014،دانلودستان،عکس عاشقانه,تصاویر عاشقانه,+18,عاشقانه ها قالب وبلاگ

    گالری عکس
    دریافت همین آهنگ