loading...
شب فان،تیتراژ،دانلود ترانه،اس ام اس،فان کده،عاشقانه ها
shabfun بازدید : 107 شنبه 17 اسفند 1392 نظرات (0)

ایــــــن بار دیگه شعـــــــر نیست دلتنگم شرمنده ام....

شـــــــرمنده که بدون تو هنوز نفس میکشم

شــــــرمنده که هنوز زنده ام...

هنوز هســـتم هنوز عاشقتم شرمنده

          ♥ دلتنــــــــــگتم


http://up.shabfun.ir/up/shabfun1/207_shabfun.ir_sharmandeh.jpg

shabfun بازدید : 141 شنبه 17 اسفند 1392 نظرات (0)

مــــن از چشمات دل کندم با اینکه زندگیم بودی

میـــدونستم یه روز میری ولی نه به همین زودی

مــن از رویات خط خوردم من از چشم تو افتادم

چقد آسون دل کندی چه  راحت بردی از یادم

بـــه دنیای تو وابستم ولی رد میشم از حسم

باید باور کنم رفتی ؟

                 میدونم آآآآآآخر قصه است ........             

http://up.shabfun.ir/up/shabfun1/shabfun.ir_payan.jpg


shabfun بازدید : 132 شنبه 17 اسفند 1392 نظرات (0)

برگزاری مسابقه خوانندگی در شبکه 3

گروه مسابقات و تفریحات شبکه سه سیما برای نوروز سال 93 برنامه تلویزیونی "صدا" را که در آن تیتراژهای تلویزیونی بازخوانی می شود، برای پخش آماده می کند.

به گزارش ایسنا، فرشید محمودی - تهیه‌کننده و کارگردان برنامه تلویزیونی "صدا" که برای پخش در ایام نوروز آماده می‌شود - درباره ویژگی‌های آن گفت: برنامه تلویزیونی "صدا" دارای آیتم های مختلفی از جمله گپ و گفت با کارشناسان موسیقی، آهنگسازان، خوانندگان و افرادی است که در این حوزه تخصص دارند. این برنامه صرفا یک رقابت و مسابقه بین کسانی که علاقه به خوانندگی دارند، نیست. بلکه حتی افرادی هم که خوانندگی را در برنامه تجربه می کنند، کسانی هستند که مدت‌هاست در حوزه موسیقی فعالیت دارند. در آموزشگاه‌ها دوره دیده‌اند اما کارشان تاکنون دیده نشده است و یا فرصتی برای بروز استعدادهایشان پیدا نکرده اند.

وی در همین رابطه ادامه داد: در برنامه صدا همچنین بحث هایی جدی درباره موسیقی مطرح می شود و برنامه فضایی انتقادی هم دارد

.

(بقیه در ادامه مطلب)


shabfun بازدید : 132 شنبه 17 اسفند 1392 نظرات (0)

پایتخت 3» نوروز 93 پخش می‌شود / «ماتادور» بعد از «نوشدارو» روی آنتن می‌رود


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دوشنبه 18 شهریور نشست خبری مدیران شبکه یک سیما و رونمایی از مجموعه‌های تلویزیونی «ماتادور» و «بچه‌های نسبتا بد» و سایت جدید شبکه یک سیما با حضور اصحاب رسانه در سالن نشست‌های ساختمان سیما برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سمیرا رستمی مدیرروابط عمومی شبکه یک سیما با اشاره به راه‌اندازی وب سایت شبکه یک سیما گفت: «سایت شبکه یک سیما طراحی 13 سال پیش بود و تغییر در این سایت یکی از برنامه‌های ما بود، اما در این مسیر مشکلاتی وجود داشت. آقای فرجی مدیر شبکه یک سیما با حمایت‌هایشان توانستند سرور ویژه‌ای برای سایت جدید شبکه یک تهیه کنند.»

او ادامه داد: «نسخه آزمایشی این سایت امروز رونمایی می‌شود و تا پایان سال نسخه موبایلی و متنی آن افتتاح خواهد شد.»

مهدی فرجی مدیر شبکه یک سیما نیز در این خصوص گفت: «بخش‌هایی برای گروه‌های برنامه ساز، تماس با شبکه، بخش آرشیو و تماس با مدیریت در این سایت وجود دارد و البته بخشی هم پیش بینی شده است که من شخصا پاسخ برخی از مخاطبان را خواهم داد.»

پخش اولین قسمت «معمای شاه» از 27 دی
نیمه دوم این نشست به برنامه‌های تهیه شده در پاییز و زمستان سال 1392 اختصاص داشت که فرجی در این رابطه گفت: «سریال «ماتادور» بعد از «نوشدارو» روی آنتن خواهد رفت و سریال «جوجه‌های پاییزی» نیز بعد از آن‌ها پخش خواهد شد. امیدواریم سریال «گذر از رنج‌ها» هم به پخش امسال برسد.»

او ادامه داد: «سریال «معمای شاه» 26 دی سال گذشته کلید خورد و قرار است 27 دی امسال اولین قسمت از این مجموعه را از شبکه یک سیما ببینید.»

مدیر شبکه یک سیما فزود: «تعدادی تله فیلم برای دهه فجر، محرم و نوروز پیش‌بینی کردیم.»

او با اشاره به برنامه‌های در دست تهیه برای هفته دفاع مقدس گفت: «در آستانه هفته دفاع مقدس مجموعه «آخرین روز زمستان» را باز پخش خواهیم کرد و مستند «دلیران تنگستان» را در نوبت پخش داریم.»

فرجی افزود: «برنامه «این شب‌ها» بزودی از شبکه یک سیما پخش خواهد شد و هنوز مجری برنامه مشخص نشده است. امیدوارم با کیفیت خوبی این برنامه روی آنتن برود.»

ابوالقاسم ناصری مدیر گروه مستند شبکه یک سیما نیز درتشریح برنامه‌های مستند شبکه یک سیما گفت: «این گروه به مدت سه سال است که فعالیت می‌کند و به نسبت گروه‌های دیگر جوان و نوپا‌ است.»

او ادامه داد: «برای فصل پاییز و زمستان تعدادی مستند برای پخش در نظر گرفته شده که مستند «تکیه بر باد» در هفت قسمت آماده شده است. مجموعه اجتماعی «خط قرمز» به واکاوی برخی آسیب‌های اجتماعی می‌پردازد. مستند «ماورای زندگی» نگاهی به حیات وحش خواهد داشت و مستند «جای پا» نگاهی به برخی مناطق حفاظت شده دارد که در حقیقت حفاظت نمی‌شوند.»

(بقیه در ادامه مطلب)

تعداد صفحات : 216

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1077
  • کل نظرات : 106
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 1473
  • آی پی امروز : 200
  • آی پی دیروز : 87
  • بازدید امروز : 232
  • باردید دیروز : 142
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 374
  • بازدید ماه : 7,326
  • بازدید سال : 40,944
  • بازدید کلی : 1,398,446
  • کدهای اختصاصی
    عاشقانه،مطالب عاشقانه،جملات عاشقانه،متن های عاشقانه،جملات جدیدعاشقانه،مطالب زیبای عاشقانه،دانلود تیتراژ،دانلود،دانلود بازی،دانلود بازی های جدید،دنلودفوتبال 2014،فیفا2014،دانلودستان،عکس عاشقانه,تصاویر عاشقانه,+18,عاشقانه ها قالب وبلاگ

    گالری عکس
    دریافت همین آهنگ