loading...
شب فان،تیتراژ،دانلود ترانه،اس ام اس،فان کده،عاشقانه ها
shabfun بازدید : 305 شنبه 28 دی 1392 نظرات (1)

به سلامتی سرباز

مطالب جدید سربازی

جملات زیبای سربازی


مطالب عاشقانه سربازی




به سلامتی اون سربازی كه توی ایست بازرسی

 شیشه مشروب رو دید

ولی فقط خندید وگفت :یك پیك هم

به سلامتی

 دوس دخترم بزنیم كه

 امشب شب عروسیشه....!

" تقدیم به كسانی كه به عشق خود نرسیدن "


ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط amir در تاریخ 1392/10/28 و 12:28 دقیقه ارسال شده است

سلام من میخوام نویسنده سایتتون بشم و روزانه حداقل 2 مطلب بذارم اگر که موافقید نام کاربری و رمز عبورمو به ایمیل amir_agha888@yahoo.com ارسال کنید ضمنا من برای نویسندگی نیاز به کسب درامد دارم و یه کد هست اونو باید تو قالب وبلاگ بذارم و خودم html بلدم و طراحی میکنم پس مطمئن باش قالبت صدمه نمیبینه اگر که موافق بودی تو ایمیلم بهم بگو
ممنون امیر رضا
پاسخ : سلام نیاز به هیچ نویسنده ای نداریم با تشکر


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1077
  • کل نظرات : 106
  • افراد آنلاین : 51
  • تعداد اعضا : 1473
  • آی پی امروز : 150
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 215
  • باردید دیروز : 163
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,298
  • بازدید ماه : 8,330
  • بازدید سال : 51,726
  • بازدید کلی : 1,409,228
  • کدهای اختصاصی
    عاشقانه،مطالب عاشقانه،جملات عاشقانه،متن های عاشقانه،جملات جدیدعاشقانه،مطالب زیبای عاشقانه،دانلود تیتراژ،دانلود،دانلود بازی،دانلود بازی های جدید،دنلودفوتبال 2014،فیفا2014،دانلودستان،عکس عاشقانه,تصاویر عاشقانه,+18,عاشقانه ها قالب وبلاگ

    گالری عکس
    دریافت همین آهنگ