loading...
شب فان،تیتراژ،دانلود ترانه،اس ام اس،فان کده،عاشقانه ها
shabfun بازدید : 129 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)



اس ام اس داغ داغ 93

تحمل تنهایی از گدایی دوست داشتن آسانتر است

تحمل اندوه از گدایی همه ی شادی ها آسانتر است.



اس ام اس جدید


من از لمس یک برگ به حقیقت جنگل پی بردم و

از یک حس دوست داشتن به عظمت خدا رسیدم



اس ام اس جدید


هرچه زدم بی تو دلم وا نشد

جز تو کسی باب دل ما نشد

هرچه گنجشک شدم و به آسمون‌ها رفتم

هم نفسی مثل تو پیدا نشد


اس ام اس جدید


آدمها خیلی زود همراهان صمیمی را فراموش میکنند

همین که باران بند آمد خیلی‌ها چترهایشان را جا می‌گذارند...!



اس ام اس جدید


توی شطرنج نگاهت مهره‌ی دلم چه ماته

هرجای دنیا که باشی همیشه دلم باهاته



اس ام اس جدید


یه عصا هزار بار میخوره زمین تا صاحبش زمین نخوره، عصاتم رفیق!!



اس ام اس جدید


آنکه می‌خواهد روزی پریدن آموزد، نخست می‌باید ایستادن،

راه رفتن، دویدن و بالارفتن آموزد، پرواز را با پرواز آغاز نمی‌کنند!



اس ام اس جدید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1077
  • کل نظرات : 106
  • افراد آنلاین : 109
  • تعداد اعضا : 1473
  • آی پی امروز : 294
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 962
  • باردید دیروز : 163
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,045
  • بازدید ماه : 9,077
  • بازدید سال : 52,473
  • بازدید کلی : 1,409,975
  • کدهای اختصاصی
    عاشقانه،مطالب عاشقانه،جملات عاشقانه،متن های عاشقانه،جملات جدیدعاشقانه،مطالب زیبای عاشقانه،دانلود تیتراژ،دانلود،دانلود بازی،دانلود بازی های جدید،دنلودفوتبال 2014،فیفا2014،دانلودستان،عکس عاشقانه,تصاویر عاشقانه,+18,عاشقانه ها قالب وبلاگ

    گالری عکس
    دریافت همین آهنگ