loading...
شب فان،تیتراژ،دانلود ترانه،اس ام اس،فان کده،عاشقانه ها
shabfun بازدید : 127 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)




اس ام اس عاشقانه



اس ام اس عاشقانه, پیامک های احساسی زیبا

جملات عاشقانه جدید

بی چشم می توان زندگی کرد ولی بی نفس هرگز

همه ی عالم چشم من ولی تو نفس من

اس ام اس عاشقانه, پیامک های احساسی زیبا

جملات عاشقانه جدید

اگه دنبالت میام فقط دارم حرفتو گوش می کنم !

آخه خودت گفتی برو دنبال زندگیت … !!!

اس ام اس عاشقانه, پیامک های احساسی زیبا

جملات عاشقانه جدید

روی بعضی آدما باید تشدید گذاشت

انقد که ماهن …

اس ام اس عاشقانه, پیامک های احساسی زیبا

جملات عاشقانه جدید

چه فرقی می‌کند من عاشق تو باشم یا تو عاشق من ؟

چه فرقی می کند رنگین کمان از کدام سمت آسمان آغاز شود … ؟

اس ام اس عاشقانه, پیامک های احساسی زیبا

جملات عاشقانه جدید

اتل متل یه رویا به یادتم یه دریا

خواستم اینو بدونی که تو تکی تو دنیا

اس ام اس عاشقانه, پیامک های احساسی زیبا

جملات عاشقانه جدید

به سکوت سرد مرداب قسم که تو نیلوفر چشمان منی

و دل خسته ی من می ترسد که تو پژمرده شوی

اس ام اس عاشقانه, پیامک های احساسی زیبا

جملات عاشقانه جدید

الماس وجودت بر شیشه دلم خطی کشید

که پاک کردنش بدون شکستن ممکن نیست …

اس ام اس عاشقانه, پیامک های احساسی زیبا

جملات عاشقانه جدید

کاش بودن ها را قدر بدانیم

به خـــــدا قسم نبودن ها همین نزدیکی هاست …

اس ام اس عاشقانه, پیامک های احساسی زیبا

جملات عاشقانه جدید

آرزوی من این است زیر سقف این دنیا

من برای تو باشم  تو برای من تنها …

اس ام اس عاشقانه, پیامک های احساسی زیبا

جملات عاشقانه جدید

وقتی تو با منی …

ترافیک میتونه زیباترین مکث عالم باشه …

اس ام اس عاشقانه, پیامک های احساسی زیبا

جملات عاشقانه جدید

یکی‌ از زیباترین لحظه ها‌ لحظه ای که می بینی‌

یکی‌ لبخند رو لبشه و تو میدونی‌ که تو دلیل اون لبخند هستی

اس ام اس عاشقانه, پیامک های احساسی زیبا

جملات عاشقانه جدید

نه آسمون به زمین اومده

نه زمین به آسمون رفته

نه آب دریا خشک شده

نه اتفاقی افتاده

هیچی نشده

فقط دلم برایت تنگ شده …

اس ام اس عاشقانه, پیامک های احساسی زیبا

جملات عاشقانه جدید

برو به جهنم !

چون فقط تو هستی که میتونی جهنم رو بهشت کنی !

اس ام اس عاشقانه, پیامک های احساسی زیبا

جملات عاشقانه جدید

خوبیهاست که باعث میشه آدما دلتنگ بشن

به خاطر همه ی خوبیات یه عالمه دلتنگتم !

عشقو باید باور کرد

بوسه رو باید حس کرد

احساسو باید لمس کرد

امــــــــــــــــــا دوست داشتنو باید ثابت کرد …

اس ام اس عاشقانه, پیامک های احساسی زیبا

جملات عاشقانه جدید


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1077
  • کل نظرات : 106
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 1473
  • آی پی امروز : 74
  • آی پی دیروز : 87
  • بازدید امروز : 81
  • باردید دیروز : 142
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 223
  • بازدید ماه : 7,175
  • بازدید سال : 40,793
  • بازدید کلی : 1,398,295
  • کدهای اختصاصی
    عاشقانه،مطالب عاشقانه،جملات عاشقانه،متن های عاشقانه،جملات جدیدعاشقانه،مطالب زیبای عاشقانه،دانلود تیتراژ،دانلود،دانلود بازی،دانلود بازی های جدید،دنلودفوتبال 2014،فیفا2014،دانلودستان،عکس عاشقانه,تصاویر عاشقانه,+18,عاشقانه ها قالب وبلاگ

    گالری عکس
    دریافت همین آهنگ